Equity Theory of Motivation A Complete Guide

0
Equity Theory of Motivation A Complete Guide

ایکویٹی تھیوری آف موٹیویشن ایک مشہور نظریہ ہے جو ملازمین کی کارکردگی اور اطمینان کو سمجھنے میں مدد دیتا ہے۔ اس نظریے کو 1963 میں جان اسٹے ایڈمز (John Stacey Adams) نے پیش کیا، جس کے مطابق افراد اپنی محنت اور اس کے بدلے میں ملنے والے انعامات کا دوسروں کے ساتھ موازنہ کرتے ہیں۔ اگر وہ محسوس کریں کہ انہیں انصاف کے مطابق صلہ نہیں مل رہا تو ان کی حوصلہ افزائی متاثر ہو سکتی ہے۔

ایکویٹی تھیوری کی بنیادی تفصیلات:

یہ نظریہ اس اصول پر مبنی ہے کہ لوگ کام کی جگہ پر اپنی کوششوں (Inputs) اور ان کے بدلے میں حاصل ہونے والے فوائد (Outcomes) کا موازنہ اپنے ساتھیوں سے کرتے ہیں۔

 Inputs (ان پٹس)

یہ وہ عوامل ہیں جو ایک فرد اپنی ملازمت میں ڈالتا ہے، جیسے:

مہارتیں اور قابلیت

محنت اور وقت

تجربہ اور وفاداری

تعلیمی پس منظر

اضافی ذمہ داریاں

Outcomes (آؤٹ کمز)

یہ وہ انعامات ہیں جو ایک ملازم کو اپنی محنت کے بدلے میں ملتے ہیں، جیسے:

تنخواہ

بونس اور مراعات

ترقی کے مواقع

عزت اور پہچان

ملازمت میں استحکام

ایکویٹی تھیوری کیسے کام کرتی ہے؟

جب ملازمین محسوس کرتے ہیں کہ ان کے ساتھ انصاف ہو رہا ہے، تو وہ زیادہ متحرک اور وفادار ہوتے ہیں۔ تاہم، اگر انہیں لگے کہ ان کے ساتھ ناانصافی ہو رہی ہے، تو ان میں مایوسی اور عدم اطمینان پیدا ہوسکتا ہے، جس کے نتیجے میں درج ذیل رویے دیکھنے کو مل سکتے ہیں:

کام پر کم توجہ دینا (Productivity میں کمی)

ملازمت چھوڑنے کی خواہش (Turnover بڑھ جانا)

عدم اطمینان اور ذہنی دباؤ

کمپنی کے خلاف منفی رویہ


How can motivation be improved according to equity theory?

ایکویٹی تھیوری کے مطابق موٹیویشن کو کیسے بہتر بنایا جا سکتا ہے؟

اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کے ملازمین خوش اور متحرک رہیں، تو درج ذیل اقدامات مددگار ثابت ہو سکتے ہیں:

مساوات اور شفافیت قائم کریں: تنخواہ، مراعات، اور ترقی کے مواقع میں برابری ہونی چاہیے۔

کارکردگی پر مبنی انعامات دیں: بہترین کام کرنے والوں کو ان کے کام کے مطابق انعامات دیے جائیں۔

ملازمین کی رائے سنیں: ان کی فکریں اور مسائل جاننے کی کوشش کریں اور ان کا حل نکالیں۔

مثبت ماحول بنائیں: جہاں ہر کوئی محسوس کرے کہ اس کے ساتھ منصفانہ سلوک ہو رہا ہے۔

موازنہ کا احساس کم کریں: ملازمین کو زیادہ ذاتی ترقی پر توجہ دینے کی ترغیب دیں بجائے کہ وہ دوسروں کے ساتھ اپنی حیثیت کا موازنہ کریں۔

نتیجہ:

ایکویٹی تھیوری آف موٹیویشن کسی بھی تنظیم کے لیے ایک اہم اصول ہے جو اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ ملازمین کے ساتھ منصفانہ سلوک کیا جائے۔ اگر اس نظریے کو صحیح طریقے سے نافذ کیا جائے، تو اس سے ملازمین کی خوشی، محنت اور کمپنی کے ساتھ وفاداری میں اضافہ ہو سکتا ہے۔ لہذا، کمپنیوں کو چاہیے کہ وہ ایکویٹی تھیوری کے اصولوں پر عمل کریں تاکہ ایک مثبت اور موٹیویٹنگ ورک پلیس قائم ہو سکے۔

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !